5 يوليو 2009


هو العيب في مين؟؟؟؟



بقالي أكتر من 8 أشهر بسئل نفسي السؤال ده و ملقيتلوش إجابه


هو العيب في مين, فيا و إلا فيها؟؟ فيا عشان إعتبرتها توأم روحي ووثقت فيها و إلا فيها إلي جرحتني و مخسرتش إنها تفسرلي سبب جرحها ليا....


هو العيب في إلي يحب صديقه و يحترمه و يخاف على زعله و إلا العيب في إلي يطعن في الظهر و يقتلك و يدفنك و ما يقراش عليك الفاتحه؟؟ اه و الله أنا و هي بالظبط زي المشهد ده, خانتني و خانت ثقتي و في الاخر إنسحبت من غير متقول عملت كده ليه...


يمكن العيب فيا أنا, زي ما قالوا ناس كتير, العيب في إلي قلبه طيب و إلي ما بيحسبهاش بدماغه, بيحسبها بقلبه و بس... العيب فيا أنا إني سلمت مفتاح قلبي لحد, يعني لصديقه, مجرد صديقه.... عارفين, انا أصبحت لما أسمع كلمة صداقه بيحصلي نوع من الإنتكاس و الحزن و يمكن المرض, ااااه و الله ده إلي بيحصلي, عشان إتجرحت أوي منها, مش عارفه أقول من صديقتي.....


طب أنا أعمل إيه دلوقتي, حتقولوا طنشي و إنسيها و إلي باعك بيعيه, طب ما أنا 8 شهور بحاول أعمل كل ده...


الطريف في الحكايه إني أنا بحاول أوصل ليها مش عشان توضحلي سبب خيانتها ليا, لااااااااا... بس عايزاها تقولي أنا كنت إيه بالنسبه ليها؟؟؟


يمكن العيب فيا عشان مش قادره أنساها بالرغم كل حاجه... يمكن العيب فيا لأني لحد دلوقتي بعيط بصوت عالي عشان خسرت صحبتنا.... يمكن العيب فيا عشان لو أنا بعمل كده يبقى أكبر مجنونه


حاسه إني كنت مغفله و غبيه و على نياتي... سمعت كلمة غبيه من 4 أشخاص و منهم ماما.... اه بعترف بغبائي, بس قولولي أرجوكوا العيب في ميييييييييييين.....

هناك 4 تعليقات:

وردة يقول...

اولا متقوليش علي نفسك غبية
ولا تكهري طيبة قلبك
انتي بس مستعجلة انتي عارفة ليه
حتمر الايام وحتعرفي انك كنتي صح واد ايه اللي خانتك خسرت وتتمني ترجع يوم واحد من صداقتكم
ان تقريبا مريت بحاجة زي كده هي موصلتش للخيانة بس كانت صداقة مصلحة بالنسبة للبني ادمه ديه وكانت حب واخوه من ناحيتي
والايام اثبتت لي قوتي ادام ضعفها
الحب اجمل بكتير من المصلحة
دلوقتي كل اصحابي عرفو انها كانت معاهم بنفس الاسلوب
للاسف هي دلوقتي وحيدة
زعلت عليها
بس هي اللي اختارت
وانتي كمان اصبري
حتلاقي ربنا يوقف معاكي
هي اللي خسرت
اوعي تمنعي قلبك انو يكون طيب
بس يأخد احتياطات امنية
ربنا يوفقك
ويكرمك ان شا الله
سلام

وردة يقول...

انا كنت اول تعليق


طيب فين واجب الضيافة


ولا مفيش احتفال ولا ايه


خلاص

كفاية احس انك احسن ومبسوطة


ربنا يوفقك


سلام

mohamed ghalia يقول...

حقيقى لازم تنسيها مش تستاهل كل تفكيرك ده
ربنا يسعدك دايما

موناليزا يقول...

حاسة بيكِ جدا وادعوكِ لقراءة هذا الموضوع فقد تجدى فيه عزاء
http://monaliza110.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html