14 ديسمبر 2009

و أنكسر منّي القلم


هناك 6 تعليقات:

منــار فايد يقول...

اقولك حاجه من الكلمتين اللي انا مش فاهمه منهم حاجه
هو صحيح القلم اتكسر
بس على فكره
ده قلم رصاص
يعني اصلا لو عايزه تجيبيه وتبريه وتكتبي بيه تاني
ويمكن يكتب ساعتها احلة بكتير من الاول
حتى لو كان قصير او شكله وحش

عارفه ممكن الكسر ده يقوي قلمك
جربي؟؟؟

mohamed ghalia يقول...

كتير الكسر بيكون مصدر قوة

saragebaly يقول...

صديقة قلبي .... رغدة

سلامتك وسلامة قلمك من الانكسار

بس عارفة

هو اتكسر ..يعني ممكن نلحمه ونكتب بيه من تاني

احسن ماكان حبره خلص

كانت هتبقى مشكلة

مستنياكـِ يا رغدودة

ومستنيى احلى كلام يطلعه قلمك


تحياتي لقلبك

شفـقــة و إحســــان يقول...

الانكسار ليس معناه الانهزام او الاستسلام او الاكتئاب ولكن القلم يمكن تغيره وتبديله بقلم افضل منه
فهل بدون القلم سنمتنع عن الكتابة ؟؟
تحياتى

بحبك اوى يقول...

ازيك يا رغدة عاملة ايه

انا بهنيكى على كلامك الجميل ده

بحبك اوى يقول...

ازيك يا رغدة انا بهنيكى على كلامك الجميل دة



اللى صاحبيته اكيد اجمل منه



انا بجد سعيد بدخولى لمدونتك الجميلة


دى والكلام الاجمل يا رغدة بس ليه حزن



انا ملك الرومانسية او اسلام


زى ما تحبى يعنى الاثنين واحد



يا رغدة واتمنى انك تزورى مدونتى المتواضعة