30 أبريل 2009

بسم الله الرحمان الرحيم و الصلاة و السلام علي رسول الله صلي الله عليه و سلم
أخواتي و أخواني في الله... طال الغياب و كثرت أسبابه... سامحوني لأني مقصرة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسفة و أدري أني مهما تأسفت لن أقول ما بقلبي
أدعولي عشان بجد محتاجة دعواتكم
أختكم في الله رغدة

هناك 8 تعليقات:

saragebaly يقول...

صديقة القلب

مهما طال الغياب

ستظلين

في اعماق القلب

تسكنين

=======

احبك يا صديقتي من كل قلبي

سلام مؤقت بتوقيت قلوبنا

saragebaly يقول...

رغدودة قلبي

حاولي تدخلي ياهو

لان الماسينجر عندي بايظ

(f)

romansy يقول...

اين انت الان
ام اين انا
قلوبنا معك
تعشق كل كلمه من كلماتك وننتظر
ان ترجعى لنا لتروى قلوبنا

ليكوريكا يقول...

غربه داخل غربه

وبعد داخل بعد ...

احسان نقدر من تعيشه

وندعو لها دائما بالعوده ...

لا تقلقي عن شعورنا ...

فبالتاكيد نحن ننتظرك .

وردة يقول...

ان شاء الله يفرج همك وكربك
وتكوني بأحسن حال
وتعودي لتمتعينا بما تكتبيه
ربنا يوفقك
سلام

ghorBty يقول...

وحشااااااااااااااني والله

ربنا معاك ويوفقك

وييسر لك كل امورك يارب

ويطمنا عليك دائما

دمت بكل خير غاليتي

Kiara يقول...

ربنا معاااااااكي ياقمر

وطمنينا عليكي

saragebaly يقول...

ياعم رغدوووووود

ايه دة بقى

انا عايزة اقرا حاجة جديدة

انا قولت اهو

هستوطن في المدونة لحد متنزلي جديد

انتي حرة يا ستي

هجيب الاسلحة والذخائر

يالا انا مستنية اهو

هــــــا

؟؟